Úvodní stránka

Novinky a články

Zákaznický portál – Support | SOLIDWORKS

Zákaznický portál – Support | SOLIDWORKS

24.07.2024 - Natálie


Návod na stažení instalačních souborů, zjištění licenčních čísel vlastněných produktů a další.


Zakoupili jste si novou licenci SOLIDWORKS, nebo chcete aktualizovat na novou verzi a nevíte, kde sehnat “instalačku“? Chcete zjistit licenční čísla aktuálně vlastněných licencí či zjistit jejich expiraci? Nebo pouze hledáte informace o SOLIDWORKS a chcete se zlepšit ve svých dovednostech? 

Všechny tyto informace naleznete na tomto odkazu: https://www.solidworks.com/support/home

Vytvoření účtu

První věcí, kterou musí udělat každý uživatel, který chce mít přístup k některým z těchto informací je vytvoření si účtu 3DExperience ID. Jakmile se zaregistrujete a účet si vytvoříte, je potřeba tento účet přiřadit pod konkrétní organizaci, pod kterou je vedená vámi vlastněná licence SOLIDWORKS či jiný produkt. Pokud se jedná o první vytvořený účet, musí toto přiřazení provést zaměstnanec technické podpory. Tudíž pokud se jedná o první účet nebo si pouze nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat. V případě, že chcete poskytnout přístup dalšímu uživateli, přejděte na kapitolu “Jak vytvořit nový účet“.  

Pro vytvoření účtu a přihlášení klikněte na ikonu v pravém horním rohu:

                             

Tímto způsobem vyvoláte přihlašovací okno ve kterém se můžete registrovat.

        

 

Support | SOLIDWORKS

Webová stránka SOLIDWORKS Support slouží jako rozcestník pro uživatele SOLIDWORKS. Nalezneme zde spoustu potřebných informací k užívání softwaru. V tomto článku se zaměříme především na instalační soubory a informace o licencích.

 

Instalační manažer

Pro možnost stažení instalačního manažera jsou důležité dva předpoklady. Prvním je, že uživatel, který chce instalační manažer stáhnout je přiřazen pod konkrétní organizací. Pokud se jedná o prvního uživatele, je potřeba, aby toto přiřazení provedla technická podpora. Zaměstnanec technické podpory Vás případně provede i procesem, jak přidat dalšího uživatele. Druhým předpokladem je platný Subscription service. V případě, že organizace, pod kterou spadá váš účet nemá u zakoupených licencí zakoupenou Subscription service, nebude vám přístup ke stažení instalačních manažerů poskytnut (pokud instalačního manažera máte, ale licence, kterou zadáte nemá platnou podporu, tak instalační manažer nebude schopný instalaci dokončit. V případě neaktuální podpory je potřeba mít k dispozici kompletní instalační balíček).

Pokud váš účet splňuje všechny tyto předpoklady, můžete se k instalačním manažerům prokliknout zde:

                             

Tlačítkem níže se můžete prokliknout na systémové požadavky.

Jakmile kliknete na tlačítko “Downloads“, budete přesměrování na stránku se všemi aktuálně dostupnými instalačními manažery pro stažení.

V případě, že nedojde k automatickému přihlášení, je potřeba kliknout na “log in“ a přihlásit se znovu pomocí již zmíněného 3DExperience ID.

 

Správa licencí

Pokud máte zájem o přehled všech zakoupených licencí, přejděte na stránku My Products.

                           

Zde si můžete zobrazit přehled všech licencí. Avšak tento přehled je dostupný pouze adminům.

Tvorba nového kontaktu

Pokud chcete zpřístupnit přístup k instalačním souborům nebo přehledům licencí někomu dalšímu, je potřeba tento nový kontakt přidat pod Vaši organizaci. Jako první si klikneme na “Contact Administration

                               

Zde vybereme v horní liště “Main Menu“ a následně Contact Administration.

                         

To nás odkáže na přehled kontaktů přiřazených pod organizaci, kde máme v dolní části tabulky možnost “New Contact“.

                                 

Zobrazí se formulář, kde vyplníme informace o uživateli. Klíčové je jméno, příjmení a email (musí se jednat o email, na který uživatel má nebo bude mít vytvořené 3DExperience ID). Jakmile informace vyplníme stiskneme save. V tu chvíli se nám uživatel zobrazí v tabulce seznamu kontaktů. Již máme uživatele přiřazeného, ale nemá žádná oprávnění. Pro přiřazení oprávnění je potřeba stisknout tlačítko “Change“ v pravé části řádku uživatele, kterému chceme oprávnění přiřadit.

                                       

Zobrazí se tabulka se seznamem oprávnění. V tuto chvíli záleží, který přistup chceme uživateli poskytnout. Pokud mu chceme dát pouze možnost stahovat instalační soubory, volíme roli “3ds.com Support“. V případě, že mu chceme poskytnou přístup do seznamu licencí, zvolíme roli “Support Administrator“. Následně potvrdíme tlačítkem OK.

                            

Následně je potřeba toto přidělení potvrdit tlačítkem “Apply Role Changes“.

             

V tuto chvíli by měl uživateli přijít email o informaci se změnou oprávnění.

 

Pokud v průběhu narazíte na jakýkoliv problém neváhejte nás kontaktovat na lince technické podpory: +420 494 339 999.

Autor článku: Natálie

Zpět nahoru